برای دانلود کردن فایل‌های ویدئویی از سایت یوتیوب روش‌های گوناگونی وجود دارد. از سرویس‌های رایگان آنلاین تا نرم‌افزارهای قابل نصب و سایت‌های دانلود که با خرید اکانت این قابلیت را به شما می‌دهند وجود دارند.

در این نوشته یکی از روش‌ها که تنها با نصب یک افزونه روی مرورگر فایرفاکس به انجام می‌رسد آشنا خواهیم شد.

افزونه FlashGot

FlashGot یک افزونه‌ی رایگان و قدرتمند است که روی مرورگر فایرفاکس نصب می‌شود. پس از نصب و فعال‌سازی این افزونه روی مرورگر هنگامی که به سایت‌های پخش‌کننده فایل‌های ویدئویی یا صوتی( شامل Youtube ) مراجعه کنید و فایل‌ها شروع به پخش شدن کنند، این افزونه پیوندهای دانلود فایل‌های پخش شده را شناسایی می‌کند و امکان دانلود آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

FlashGot تقریبا در تمامی سایت‌های پخش کننده صدا و تصویر به درستی عمل می‌کند. علاوه بر حالت عمومی و کلی، این افزونه برای سایت یوتیوب امکانات اختصاصی و سفارشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگام مراجعه به سایت یوتیوب، فهرست فایل‌های قابل دانلود شامل انواع کیفیت‌های موجود برای فیلم مورد نظر و همچنین امکان دانلود جداگانه صدا و تصویر فایل در حال پخش از امکانات این برنامه است.

FlashGot امکانات جانبی دیگر و مفیدی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه اغلب نرم‌افزارهای دانلود نصب شده روی سیستم‌عامل شما را شناسایی می‌کند و این امکان را می‌دهد که لینک‌های دانلود پیدا شده در صفحه را مستقیم به این برنامه‌ها هدایت کنید.

با نصب کردن FlashGot روی فایرفاکس خود، از نصب کردن افزونه‌های دیگر و نرم‌افزارهای جانبی دیگر برای پیدا کردن لینک‌های دانلود و هدایت آن‌ها به برنامه‌های دانلود بی نیاز خواهید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *