جوملا یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب در دنیای وب است. برای طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از جوملا، ابزارهای و روش‌های متنوعی وجود دارد.

استفاده از افزونه‌های فروشگاهی در سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا این مزیت را دارد که تمامی امکانات این سیستم‌ها در اختیار صاحبان سایت و فروشگاه اینترنتی خواهند بود. علاوه بر آن امکان فروش محصولات فیزیکی و دانلودی نیز در سایت فراهم خواهد شد.

جوملا

فروشگاه‌های جوملا برای چه شرایطی مناسب هستند ؟

بیشتر سیستم‌های فروشگاهی در جوملا برای سایت‌هایی در ابعاد کوچک و متوسط مناسب هستند و پیش از انتخاب این گزینه، بررسی گزینه‌های دیگر مانند سیستم‌های فروشگاهی و افزونه‌های فروشگاهی در سایر CMSها مانند وردپرس و دروپال لازم است.
علاوه بر مزیت‌های پیش‌فرض در استفاده از افزونه‌های فروشگاهی در عوض سیستم فروشگاهی، پشتیبانی افزونه‌های معمول سیستم‌های مدیریت محتوا از افزونه‌ی فروشگاهی است. به عنوان مثال، ممکن است یک افزونه‌ی خبرنامه، به صورت خاص از مشتریان فروشگاه اینترنتی پشتیبانی خاصی به عمل آورد یا افزونه‌های موجود برای فارسی‌سازی سیستم مدیریت محتوا، امکانات ویژه‌ای را برای فارسی‌سازی بخش‌های مختلف فروشگاه از پیش آماده داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *