اگر در سایت‌های مختلف مرتبط با فروش محصولات آموزشی برنامه‌نویسی و طراحی سایت گردشی کنید، در برخی از این گونه سایت‌ها با شعارهای اینچنین مواجه می‌شوید:

  • یک شبه طراح سایت شوید
  • یک ماهه برنامه نویس شوید
  • در عرض یک ساعت سایت خود را طراحی کنید
  • در عرض یک روز سئو را یاد بگیرید

اگر روی این گونه لینک‌ها کلیک کنید، شما را به صفحات فروش محصولات آموزشی خود هدایت می‌کنند و قصد دارند بابت آموزش فوری این مطالب به شما، وجه خود را فوری دریافت کنند.

به عبارت دیگر بهتر بود، عنوان تبلیغات بالا به شکل زیر تغییر می‌کرد:

  • فوری پول خود را به ما بدهید
برنامه‌نویسی

یادگیری طراحی سایت و برنامه‌نویسی به چه مقدار زمان نیاز دارد ؟

اگر پیش‌نیازهای لازم برای یادگیری این تخصص‌ها را داشته باشید، برای یادگیری طراحی سایت به شکلی که بتوانید یک سایت قابل قبول برای خود درست کنید یا بخواهید با برنامه‌نویسی به کسب درآمد بپردازید، به حداقل ۶ ماه صرف زمان به صورت تمام وقت نیاز خواهید داشت.

یادگیری برنامه‌نویسی و طراحی سایت، یک کار نیمه‌وقت و آسان نیست. اگر قصد دارید وارد این کار شوید، باید زمان قابل توجهی برای یادگیری، آزمون و خطا و کسب تجربه کنار بگذارید.

بنابراین اگر این بار با تبلیغات مشابه روبرو شدید، مفهوم واقعی پشت این گونه شعارهای تبلیغاتی را در ذهن خود بیاورید.

البته دیدن این فیلم‌های آموزشی و هرگونه فیلم آموزشی دیگر، می‌تواند برای شما مفید باشد با این شرط که حجم محتوای آموزشی با مبلغی که پرداخت می‌کنید متناسب باشد و همچنین پیش از شروع به آموزش انتظارات غیرواقعی از آنچه با دیدن آموزش نصیب شما می‌شود، نداشته باشید.

فراموش نکنید که پرداخت پول، صرف زمان برای دیدن آموزش و عدم دستیابی به نتیجه مورد انتظار، می‌تواند ذهن شما را فرسوده کند و شما را از ادامه‌ی راه ناامید نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *