طراحی سایت نسبت به سال‌های گذشته با استفاده از وردپرس و قالب‌های آماده بسیار ساده‌تر شده است و هر کس با اندکی مطالعه یا مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی می‌تواند یک سایت جدید برای خود ایجاد کند.

ولی آیا سایت‌هایی که به این صورت با استفاده از قالب‌های آماده طراحی می‌شوند، کیفیتی مشابه با سایت‌های طراحی شده توسط متخصصین نرم‌افزار، سئو و طراحی سایت را دارا هستند؟ بدیهی است که پاسخ به این پرسش منفی است.

قالب آماده وردپرس

معایب قالب آماده

قالب‌های آماده اغلب با حجم بسیار بالا، سرعت کم و تعداد زیادی افزونه، سبب کاهش چشمگیر سرعت سایت و افزایش قابل توجه حجم خروجی سایت می‌شوند. علاوه بر این انجام تغییرات در این گونه قالب‌ها به سختی امکان‌پذیر است.

این قالب‌ها حجم زیادی از کدها را در صفحات شما جاسازی می‌کنند تا امکان‌سفارشی‌سازی را برای کاربران معمولی و ناآشنا با کدنویسی و طراحی سایت فراهم نمایند.

کاربرد قالب آماده وردپرس

اگر می‌خواهید در زمانی کوتاه یک سایت زیبا داشته باشید و هزینه‌ی اندکی نیز پرداخت کنید، قالب‌های آماده گزینه‌های مناسبی برای شما به حساب می‌آیند.

طراحی سایت با هدف سئو

ولی اگر به دنبال یک سایت با کیفیت، چابک و کارآمد هستید که می‌خواهید در موتورهای جستجو به رتبه‌های نخست دست پیدا کنید و در سئو سایت به موفقیت برسید، قالب‌های آماده تمامی تلاش‌های دیگر شما را بر باد خواهند داد.

در هنگام طراحی سایت با اهداف سئو، قالب‌های سفارشی و اختصاصی که توسط کارشناسان سئو و برنامه‌نویسان خبره مناسب با اهداف و تجارت شما توسعه پیدا کرده‌اند، بهترین گزینه به شمار می‌روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *