یکی از خطاهایی که هنگام طراحی سایت با وردپرس ممکن است با آن مواجه شید، خطای «با عرض پوزش، شما اجازهٔ دسترسی به این برگه را ندارید.» است. این خطا به دلایل مختلفی ممکن است به وجود بیاید.

وردپرس

اگر برای بعضی از صفحات با این خطا مواجه می‌شوید

ممکن است هنگام باز کردن برخی از صفحات مدیریت وردپرس با این خطا مواجه شوید. در این صورت دسترسی‌های کاربری شما آسیب دیده است یا در یکی از افزونه‌ها به درستی تنظیم نشده است و کاربری که با آن وارد وردپرس شده‌اید دسترسی‌های لازم را ندارد.

برای رفع این مشکل باید دسترسی‌های خود را تنظیم کنید. روش انجام دسترسی‌ها بسته به شرایط متفاوت است و باید روش مناسب آن را پیدا کنید.

اگر در تمام صفحات با این خطا مواجه می‌شوید

این خطا ممکن است به دلیل مشکلات مرورگر شما باشد که نمی‌تواند Cookieها را به درستی به هاست ارسال کند. در این صورت شاید لازم باشد تا تنظیمات مرورگر را اصلاح کنید یا Cache آن را خالی کنید. و شاید با خروج و ورود مجدد به وردپرس این مشکل شما برطرف شود.

اگر با انجام موارد بالا مشکل همچنان پابرجا بود، اشکال در فعال‌سازی افزونه‌ها یا عملکرد برخی از آن‌ها می‌تواند علت مشکل باشد. برای بررسی این موضوع، از طریق هاست، شاخه‌ی plugins وردپرس را به نامی دیگر تغییر دهید و بررسی کنید که آیا می‌توانید به پنل مدیریت وارد شوید یا خیر. اگر با این کار توانستید به مدیریت وارد شوید، به صفحه‌ی افزونه‌های وردپرس مراجعه کنید تا تمام افزونه‌ها که قبلا نام شاخه‌ی آن را تغییر دادید، غیر فعال شوند. سپس نام plugins را به نام قبلی برگردانید و افزونه‌ها را تک به تک فعال کنید تا مشخص شود که کدام‌یک این مشکل را ایجاد کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *