طراحی سایت شرکتی بر اساس اینکه چه امکانات جانبی در آن مورد نیاز باشد و اینکه برای طراحی سایت شرکتی از چه سیستمی استفاده شود، دارای هزینه‌های متغیری است.

با احتساب اینکه سایت شرکتی با استفاده از وردپرس طراحی شود و امکانات مورد نیاز هم شامل امکانات عمومی و غیر اختصاصی باشد، و برای طراحی سایت از یک قالب اختصاصی استفاده شود، هزینه‌ی طراحی سایت از ۲.۵ میلیون‌تومان آغاز می‌شود.

علت اینکه برخی از شرکت‌ها هزینه‌های کمتری برای طراحی سایت شرکتی اعلام می‌کنند، بیشتر به دلیل این است که از قالب‌های از پیش آماده برای این کار استفاده می‌کنند. این قالب‌ها با قیمت‌های چند ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان به راحتی قابل خریداری و نصب است.

استفاده از قالب‌های آماده باعث می‌شود تا نتیجه‌ی نهایی، سایتی غیرقابل انعطاف و سنگین و دارای مشکلات مختلف باشد.

هزینه طراحی سایت

امکانات متداول سایت‌های شرکتی

سایت‌های شرکتی معمولا دارای امکانات زیر هستند. این سایت‌ها ممکن است به صورت تک‌زبانه یا دوزبانه طراحی و آماده‌سازی شوند.

  1. صفحات معرفی شرکت
  2. معرفی محصولات
  3. معرفی خدمات
  4. فرم تماس با ما
  5. گالری تصاویر
  6. افتخارات و جوایز
  7. اخبار
  8. مقالات
  9. مشتریان

طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی

سایت‌های شرکتی اگر دارای امکانات ویژه‌ای باشند، ممکن است لازم باشد تا به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شوند. به عبارت دیگر در طراحی این سایت‌ها از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده نخواهد شد.

همچنین اگر امکانات اختصاصی مورد نیاز محدود باشد، می‌توان با توسعه‌ی افزونه‌های سفارشی روی وردپرس، با هزینه‌ای کمتر به نتیجه‌ی دلخواه دست پیدا نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *